Letošnja rdeča nit povezovanja učnih podjetij z gospodarstvom je v polnem teku. Po obisku UP Mintee d.o.o. v Grafiki Gracer in v Vivapenu ter UP Choco Drops d.o.o. v Čokoladnici Olimje, je UP Veles d.o.o. z mentorico Suzano Suholežnik danes obiskalo prodajalno L´Occitane v Citycentru Celje.
Sprejela nas je nadvse prijazna poslovodkinja ga. Ilona Mačkošek in nas popeljala v čudoviti svet dišav. Z opisom razvoja nastanka blagovne znamke nam je prikazala, kako se je mogoče iz skorajda nič uvrstiti med najbolj ugledne v kozmetiki. Zgodovina blagovne znamke sega do leta 1976, ko je Olivier Baussan ustanovil podjetje s ciljem slaviti in ohranjati tradicije svoje rojstne Provanse. Opremljen je bil z destilacijsko napravo, majhnim kamionom in dobrim znanjem rastlin. V svojih 23. letih je začel destilirati esencialno olje rožmarina in ga prodajati na lokalnih trgih. Kmalu je Olivier Baussa oživil tradicionalno umetnost izdelave mila V Marseille in je začel gojiti sivko. Pri svojih zamejskih ekspedicijah, na katerih je iskal nove sestavine in tradicionalne postopke, je odkril neverjetno karitejevo maslo. Nato je takoj ustanovil tovarno L´Occitane in odprl prvo trgovino v Volx v Provansi. Zahvaljujoč trgovskim sposobnostim, domiselnosti in navdušenju svojega ustanovitelja se je podjetje L´Occitane en Provance hitro razraščalo in danes ima že stotine trgovin po vsem svetu. V Sloveniji je 14 prodajaln L´Occitane. Od leta 2010 kotirajo njegove delnice na hongkonški borzi vrednostnih papirjev.
Navdušila nas je tudi družbeno koristna nota, ki ji v podjetju posvečajo veliko pozornost. Tako npr. čudežno karitejevo maslo izdelujejo v Burkina Faso in s tem omogočajo tamkajšnjim ženskam zaslužek in neodvisnost. Pomoč nudijo slepim in slabovidnim. Ali ste opazili, da ima njihova embalaža med drugim Braillovo pisavo? V Provansi so oživili pridelavo mandljevca. Svojih proizvodov ne testirajo na živalih. So tudi zelo ekološko naravnani. Večina embalaže je iz recikliranih materialov, vzpodbujajo eko ponovna polnjenja. Med drugim so izvedli humanitarno akcijo za pomoč Japonski po uničujočem cunamiju leta 2011.
Ga. Ilona nam je predstavila tudi široko paleto kakovostnih kozmetičnih izdelkov in dišav, ki so razviti na podlagi načel fitoterapije in aromaterapije. Njihovo osnovo predstavljajo esencialna olja in naravne sestavine. Te so skrbno izbrane na podlagi svoje učinkovitosti in sposobnosti dodajati koži vse, kar potrebuje, da bi bila lepa.
Na koncu je sledilo razvajanje v omamnih dišavah čudovitih parfumskih vonjev ter testiranju blagodejnih krem. Zelo smo bili veseli darilc, ki jih je ga. Ilona pripravila za vse zaposlene v UP VELES d.o.o.
Lara Šelih, Albina Pacarizi in Ana Mari Vajde so o obisku povedale naslednje:
“V okusno opremljeni trgovini L´Occitane nas je z veseljem sprejela prijazna ga. Ilona Mačkošek. Na nas je naredila izredno pozitiven vtis s predstavitvijo podjetja , sortimenta in marketinških aktivnosti. Izdelke pozna do podrobnosti, saj je bila pri razlagi zelo natančna in razumljiva. Vesele smo, da smo obiskale trgovino L´Occitane, saj bomo pridobljena znanja s pridom uporabili v našem učnem podjetju. Predstavitev nas je tako navdušila, da bomo trgovino obiskale tudi izven pouka.”
UP Veles d.o.o.