V četrtek, 21. 3. 2024, sva Aneja Bitenc in Klara Golob, dijakinji 4. a, pod mentorstvom profesorice Andreje Tanšek v sklopu 4. izpitne enote priredili dogodek Skupaj v svet UAU-tehnologije z Big Bangom.
Podjetje je predstavila Lea Hrovat, vodja marketinških projektov, ki je z nami delila uporabne vsebine s področja trženja. Predstavila nam je trženjski splet, swot analizo, oblike pospeševanja prodaje, tržnico obnovljenih naprav in v zadnjih mesecih širitev na področje energije in program kuhinj. Izpostavila je tudi izzive v času kovida in učinkovite pristope pri reševanju izzivov, s katerimi dotlej še nikoli niso imeli izkušenj. Poudarila je, da Big Bang s svojimi vrhunskimi izdelki, storitvami in inovativnimi pristopi ponuja odlično izkušnjo svojim strankam in da se širijo tudi na tuje trge s prodajalno v Sarajevu in s spletnimi trgovinami v Novem Sadu in v Beogradu ter s prevzemom podjetja Santa Domenica na Hrvaškem. Podjetje pri trženju uporablja trajnostno naravnane pristope in je usmerjeno v družbeno dobro.
Veseli sva, da sva imeli priložnost na šoli gostiti tako uspešno podjetje, kot je Big Bang, za kar se Lei Hrovat lepo zahvaljujeva, saj je bila predstavitev profesionalno izpeljana, hkrati pa se je s sproščenim nastopom in preprosto predstavitvijo znala približati dijakom.
Hvala tudi Matjažu Butari, direktorju marketinga Big Banga Slovenija, da nama je prišel naproti in dal zeleno luč za povezovanje šolskega okolja z gospodarskim. Najini mentorici profesorici Andreji Tanšek se zahvaljujeva za mentorstvo in vzpodbude, ko sva podvomili vase, ter za napotek, da lahko napredujemo samo, če gremo prek svojega strahu. Skozi predstavljene vsebine sva spoznali, da podjetništvo od človeka zahteva ogromno dela, vztrajnosti in znanja, zato hvala Big Bangu, da ste bili del nas, mladih, ki smo želni novih vsebin s področja podjetništva. Bogatejši sva za pomembno izkušnjo, s katero sva se pred polno predavalnico s 120 sedeži srečali prvič. Naslednjič bi si upali narediti korak dlje.
Dijaki so po dogodku Skupaj z Big Bangu v svet UAU-tehnologije povedali naslednje:
Dogodek, ki sta ga pripravili Aneja Bitenc in Klara Golob iz 4. a, je bil zame zelo koristen, saj sem dobila vpogled v praktični del marketinga in napredno oglaševanje. Izbira podjetja Big Bang je bila odlična izbira za 4. poklicno enoto, saj je podjetje s svojo široko in kakovostno ponudbo zabavne elektronike močno prepleteno z mladimi. Hvaležna sem naši mentorici UP Hiška Andreji Tanšek, da nas je bila pripravljena priključiti dogodku Skupaj z Big Bangom v svet UAU tehnologije in Leji Hrovat za navdušenje, ki ga je delila z nami.
Ajda Koren, 3. b
Lea Hrovat nam je strokovne vsebine in zahtevne ekonomske izraze predstavila na preprosto razumljiv način in skozi konkretne številke. Vzpodbudno se mi zdi, da Big Bang prevzema tuja podjetja, čeprav smo v Sloveniji pogosto priča obratni situaciji. Dogodek je bil zame ‘top’ in predlagam, da jih je na šoli čim več, saj tako teoretično ekonomsko znanje obogatimo s praktičnimi primeri in izkušnjami uspešnih podjetij. Od takšnih dogodkov pridobimo dijaki bistveno več kot s pisanjem naloge, je pa res, da je ob organizaciji dogodka vloženega bistveno več časa in truda kot zgolj pisanju naloge za 4. IE tako s strani dijakov kot profesorjev.
Klemen Oset, 2. apti
Predavanje o Big bangu je bilo razloženo na zelo zanimiv in razumljiv način. Predstavila nam je načine komuniciranja s tržiščem, različne vrste oglaševanja, težave, s katerimi se je podjetje soočilo v obdobju korone in kako so se lotili reševanja problemov, ki so bili za vse nov izziv. Takšna predavanja se mi zdijo v šoli nujno potrebna, saj na praktičnih primerih dobimo vpogled v poslovanje podjetja, zato hvala podjetju Big Bang, da so bili pripravljeni prenašati znanje na nas dijake. Predlagam, da je takih dogodkov na šoli še več.
Andela Trivunčić, 2. a
Prireditev skupaj v svet UAU tehnologije z Big Bangom je bila super. Po dogodku je podjetje povečalo moje zanimanje za njihove izdelke.
Ana Klanšek, 4. a
Že od malih nog me zanima podjetništvo, zato sem se vpisala na Ekonomsko šolo Celje, saj je na šoli velik poudarek na praktičnem pridobivanju znanj. Koristijo mi tudi v praksi, saj izhajam iz podjetniške družine. Znanje, ki sem ga pridobila na dogodku skupaj v svet UAU tehnologije z Big Bangom bom lahko uporabljala tako v učnem podjetju Hiška, kjer sem zaposlena na področju tržnega komuniciranja, kot tudi v domačem podjetju. V Big Bang rada zaidem zaradi široke ponudbe na enem mestu, blagovnih znamk in prijaznih svetovalcev.
Urša Kovše, 3. b
Predavanje na dogodku me je prepričalo, da ima Big Bang jasno vizijo in dobro razumejo potrebe mladih in svoje cilje.
Jakob Špes Podbregar, 4. a
Zame pomembna izkušnja, saj se mi zdi sodelovanje z uspešnimi podjetji zelo pomembno za pridobivanje novih znanj in širitev obzorij. Vsebine so bile zame pomembne vključno s tržnico obnovljenih izdelkov in morda bo moj naslednji nakup povezan prav z njo.
Maja Legnar, 4. a
Lea nam je predstavila vse 4 točke pri swot analizi, ki smo jo obravnavali tudi v šoli. Še posebej je izpostavila, da se je pomembno zavedati svojih prednosti, slabosti in znati nevarnosti spremeniti v priložnosti. Poudarila je tudi, da jih je strah, da bi se Big Bang preimenoval v Santa Domenica. Všeč mi je, da se slovensko podjetje širi na tuje trge. Lea je imela zelo profesionalen odnos. Z nastopom se je znala približati. Pohvalila bi dobro izvedbo dogodka Klare Golob in Aneje Bitenc, saj nam obogatijo znanje, ki ga pridobimo v šoli. Dogodek je bil popestren z glasbeno spremljavo. Naj bo na šoli čim več takšnih dogodkov.
Nea Žolger, 4. b
Zelo zabavno nama je bilo in navdušeni sva bili nad predstavitvijo Big Banga in uspehom ge. Lee Hrovat. Njeno predavanje nama bo koristilo, prav tako pa dalo vzpodbudo, da tudi mladi kader lahko hitro napreduje.
Ajna Avdić in Tjaša Rebov, 2. a
Iz predstavitve podjetja Big Bang smo izvedele, kako so poslovali v času korone, kaj bodo še vključili v prodajo, kot na primer novosti (kuhinje), kje vse imajo poslovalnice, tržnica obnovljenih naprav, QR kodo, ki jo skeniraš in si lažje predstavljaš, kako neka stvar izgleda v določenem prostoru, širitev na tuje trge, dodajanje novih izdelkov v prodajni program. Pohvalile bi tudi dijakinji Anejo Bitenc in Klaro Golob, ki sta organizirali dogodek v sklopu 4. izpitne enote, saj vemo, da je v organizacijo takega dogodka treba vložiti veliko truda.
Tjaša Peklar, Tia Fendre, Ana Zoja Novaković, vse iz 2. a
Podjetje Big Bang ima zelo dobro marketinško strategijo in poznajo potrebe mladih, širijo pa se s prodajo tudi na nova področja in skrbijo za zeleni planet.
Neža Anderluh, 4. b
Všeč mi je bilo, ker nam je o podjetju predavala oseba, ki je v podjetju že več let prisotna na področju marketinga in nam je zato res lahko iz prve roke povedala, kako podjetje deluje in katere strategije uporabljajo.
Sara Koprivc, 4. b
Za izvedbo dogodka se zahvaljujeva še Alexu Marsiču za pripravo ozvočenja, hišniku Igorju Križniku, Jasmini Bornšek in Vidi Horvat za fotografiranje, Adi Čakš za lektorski pregled ter Hani Dermol in Emi Osojnik za lepo odpeti pesmi.
Aneja Bitenc in Klara Golob, 4. a