Bodoči mladi podjetniki iz 4. a in 2. f so novo znanje želeli pridobiti v Savinjskem inkubatorju, zato sva ga za 4. izpitno enoto zaradi želje mnogih dijakov organizirali Adelaida Ramić in Tjaša Leskovšek, obe 4. a, z mentorico Andrejo Tanšek. Pridružili so se nam tudi dijaki 2. f z razredničarko Alenko Gotlin Polak.

Zelo sva veseli, da smo imeli priložnost obiskati tako pomemben prostor, ki spodbuja razvoj podjetništva med mladimi. Inkubator ne le ponuja ustvarjalnega in spodbudnega delovnega okolja, ampak tudi omogoča izmenjavo znanja in podpira rast inovativnih idej prek različnih mentorskih programov. Kot dijakinji četrtega letnika sva prvič obiskali Savinjski inkubator. Meniva, da je sodelovanje z resničnimi podjetji ključnega pomena, saj tako lahko pridobimo dragocene praktične izkušnje in vpogled v realno poslovno okolje. Za obisk inkubatorja sva se odločili, ker naju zanima, kako podjetniške ideje zaživijo v praksi, kar inkubator vsekakor omogoča. Verjameva, da bo pridobljeno znanje v veliko pomoč pri nadaljnjem študiju ekonomije.

Dijaki 4. a in 2. f so ob obisku inkubatorja povedali naslednje:

Bor Grahek, 4. a: »Bilo je zelo zanimivo in poučno. Spremenil bi to, da bi nam predaval nekdo, ki je že vrsto let zaposlen v Savinjskem inkubatorju, saj nam je predavala gospa, ki je na novo zaposlena.«

Mark Rudolf, 4. a: »Predavateljica je preveč hitela, zato smo videli, kako pomembna je učinkovita predstavitev in učinkovito komuniciranje.«

Nina Posl, 2. f: »Všeč nam je bilo, da smo lahko odšli v okolje, ki je bilo povezano s podjetništvom.«

Iza Koren, 2. f: »Všeč nam je bilo, da smo izvedeli nekatere prednosti, ki jih lahko pridobimo, ko se včlanimo v Savinjski inkubator.«

Kaja Koritnik, 2. f: »Dobili smo vpogled v delovanje podjetja, kako so začeli. Predstavili so nam tako uspešna kot tudi njihova neuspešna sodelovanja.«

Tjaša Leskovšek in Adelaida Ramić, obe 4. a

(Skupno 170 obiskov, današnjih obiskov 1)